مزیت های استراتژی تخفیف:
• کسب مشتریان جدید
• افزایش فروش
• رهایی از محصولات قدیمی
• خالی شدن انبار
• ایجاد رشد سالم در فروش و ...
انواع روش های تخفیف:
برخی از روش های تخفیف را در بخش قبلی بررسی کردیم. اما روش های متداولی برای تخفیف دادن در کسب و کارهای آنلاین وجود دارد. موارد زیر از انواع روش های تخفیف است که اکثر فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند.
• تخفیف های درصدی
• تخفیف های مبلغی
• تخفیف جهت حمل رایگان
• تخفیف با هدیه رایگان
• پیشنهاد های تخفیف دار مدت دار
• تخفیف با پیش فروش
• تخفیف های های فصلی و مناسبتی
• تخفیف معرفی مشتری جدید
• تخفیف سقف تعداد و یا مبلغ خرید
• تخفیف های مخصوص شبکه های اجتماعی
• تخفیف مخصوص خرید اول
• کد تخفیف
با این روش های تخفیف و روش هایی که در بخش استراتژی تخفیف بیان کردیم شا می توانید فروش خود را بالا ببرید. همچنین با این رو ش ها محبوبیت زیادی در میان کاربران خود پیدا خواهید کرد و درصد مشتریان وفادار شما بالا می رود.
ادامه مطلب استراتژی تخفیف را در سایت تخفیف هات ارائه دهنده کدتخفیف های معتبر و رایگان مطالعه نمایید.
دریافت تخفیف برای اینترنت رایگان | آموزش اینترنتی | با سلام | بورس میز چرخ خیاطی در تهران